De Crăciun, fii mai bun!

 

Image

Oamenii nu sunt frumoși doar de Crăciun, dar sunt frumoși mai ales acum. Am împodobit bradul, am fost la colindat, am respectat tradițiile și obiceiurile moștenite din generație în generație și ne bucurăm în continuare de armonia sărbătorii de iarnă. Dăruim și primim. Suntem iubiți și împărțim iubire. Visăm și suntem visați, îmbrățișăm și suntem îmbrățișați. Ce poate fi mai frumos de atât? Să ne păstrăm puritatea în suflete, iar dacă nu o avem să încercăm să o găsim undeva înăuntrul nostru. Să nu ne lăsăm sufletul pradă răutăților, supărărilor și materialismului. Chit că ne apropiem de sfârșitul anului, aceasta e cea mai frumoasă perioadă, cel puțin din punctul meu de vedere. Crăciun fericit, dragilor! Să aveți parte de liniștea meritată după un an de zarvă și muncă! La mulți ani și tot ce-i mai bun din lume pentru „scriitorii” din lumea-ntreagă! >:D<

P.S.: Miros de portocale-n casă și ace de brad ce mă zgârie-n palmă/ Cozonacul doarme în cuptor și tu îmi ceri bomboane ca un copil.

       

2 thoughts on “De Crăciun, fii mai bun!

  1. Și eu sunt de părere că oamenii ar trebui să încerce să fie frumoși în fiecare zi. Plini de zâmbete și bucurii!
    Ție îți doresc să ai parte de un Crăciun fericit și plin de bucurii alături de cei dragi ție!

Leave a Reply

